پیامبر اکرم (ص) فرمودند: آدمی تعجّب می کند از وفور ایمان مردم آخرالزّمان که پیامبری را ندیدند و امام آسمانی را زیارت نکردند و تنها ایمان به سطوری می آورند که بر روی کتابهای باقیمانده از وحی و کلمات معصومین نقش بسته است واقعه

واقعه

هنگامی که فتنه ها مانند پاره ای از شب ظلمانی شما را فراگرفت بر شما باد به همراهی با قرآن

 

حدود 1400 سال پیش، کتابی نوشته شد که ادعا می‌شد 100% از جانب پروردگار بر مردی که نمی‌توانست بخواند و بنویسد وحی شده است. آن مرد به اصحابش گفت تا هرگاه وی وحی را دریافت می‌کنند آن‌ها بنویسند در طی 23 سال قبل از وفاتشان.

آن کتاب قرآن نام دارد. آن شامل 114 سوره می‌باشد و هر سوره شامل تعدادی آیه در حدرود 3 تا 286 آیه می‌باشد.

تعدادی آیات در این کتاب وجود دارد که در طی قرن‌ها ذهن مردم را به خود مشغول کرده و هیچ کسی تا این اواخر نمی‌دانست که این آیات چه مفهومی دارند.

 

در آیات 1 تا 5 سوره‌ی 89 اینگونه بیان شده است:

سوگند به سپيده‏دم. و به شبهاى دهگانه. و به زوج و فرد. و به شب وقتى سپرى شود. آيا در اين براى خردمند [نياز به] سوگندى [ديگر] است.

و نیز در آیات 30 و 31 سوره‌ی 74 اینچنین بیان شده است:

بر آن نوزده است. و ما موكلان آتش را جز فرشتگان نگردانيديم و شماره آنها را جز آزمايشى براى كسانى كه كافر شده‏اند قرار نداديم تا آنان كه اهل كتابند يقين به هم رسانند و ايمان كسانى كه ايمان آورده‏اند افزون گردد و آنان كه كتاب به ايشان داده شده و [نيز] مؤمنان به شك نيفتند و تا كسانى كه در دلهايشان بيمارى است و كافران بگويند خدا از اين وصف‏كردن چه چيزى را اراده كرده است اين گونه خدا هر كه را بخواهد بيراه مى‏گذارد و هر كه را بخواهد هدايت مى كند و [شماره] سپاهيان پروردگارت را جز او نمى‏داند و اين [آيات] جز تذكارى براى بشر نيست.

10، زوج، فرد و 19 چه مفهومی دارند؟ این عدد 19 درباره‌ی چیست که باعث خواهد شد تا عده‌ای ایمان بیاورند و عده‌ای بر ایمانشان افزون گردد؟...

______________________

منبع: www.usme.ir

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: زهرا الف ׀ تاریخ: چهار شنبه 3 خرداد 1391برچسب:19,اعجاز,قرآن, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , theevent.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com